اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

حضرت علی (ع) فرمود: موج های بلا را ، پیش از آنکه بلا سر رسد، با دعا از خود رفع کنید.

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 

 هر کس که شود داخل حصن حیدر

 

ایمن بود از عذاب روز محشر

 

جز مهر علی و آل چیزی نبود

 

سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

 

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 

میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب، وروز پدر مبارک باد.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 

   🌺🌺عسکرزاده🌺🌺🌺

 

 

کانال تلگرامی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز

 

https://t.me/rumez

  • مجتبی دوروشی - فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
گروه اجتماعی ایکنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز با اعلام خبر برگزاری آیین اعتکاف در ۷ مسجد رامهرمز از اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» خبر داد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از  خوزستان، با اشاره به برنامه ریزی مراسم اعتکاف در شهرستان گفت: ماه رجب طبق حدیث معروف نام نهری در بهشت است که از عسل شیرین‌تر و از شیر سفیدتر است. این ماه فرصتی است که می‌توان در آن از خوان گسترده معرفت الهی بهره مند و از ظلمات دنیا رها شد. 

وی پیرامون برنامه‌ اعتکاف شهرستان گفت: در کنار مراسمات بزرگداشت سالروز میلاد امام جواد(ع) و امام علی(ع) در شهرستان برنامه برگزاری آیین اعتکاف در ۷ مسجد شهرستان را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 

عسکرزاده یادآور شد: سال گذشته ۱۱۳۰ معتکف در این مراسم شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱۵۰۰ نفر از این آیین معنوی بهره‌مند شوند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز افزود: در سطح شهر، مسجد جامع برای بانوان و مسجد امام خمینی(ره) برای آقایان پیش‌بینی شده است. ۴ مسجد دیگر نیز با توجه به حضور ۷۵ درصدی بانوان در مراسم اعتکاف برای بانوان در نظر گرفته شده است. یک مسجد نیز به صورت مشترک میزبان آقایان و بانوان معتکف خواهد بود.

وی گفت: برنامه‌هایی به مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع) و سالروز رحلت حضرت زینب(س) پیش‌بینی شده است. از برنامه‌های مهم آیین اعتکاف اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» است. این طرح زمینه آشنایی معتکفان با قواعد روخوانی و صحیح‌خوانی قرآن است.

مراسم معنوی اعتکاف همانگونه که گفته شد در شهرستان رامهرمز برای آقایان در مسجد امام خمینی (ره) و برای بانوان در مسجد جامع برگزار می شود. در روستاها نیز مسجد ابوالفضل سلطان آباد، صاحب الزمان کهله ، صاحب الزمان مربچه، امام حسین مالکاید و مسجد جامع رودزرد به این امر اختصاص دارند.

کانال تلگرامی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز

 

https://t.me/rumez

  • مجتبی دوروشی - فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز