اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است


رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز:

موکب‌ها در سطح شهر باید ساماندهی شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: موکب‌ها باید در سطح شهر ساماندهی شوند و از موکب‌های بدون مجوز جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تابا؛ از رامهرمز حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکر زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: یکی از بالاترین ارزش‌ها، نشر معارف دین است تا از کج روی‌ها و انحرافات آن را دور بداریم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی با اشاره به برپایی موکب در سطح شهر رامهرمز ادامه داد: ایجاد موکب گرچه تعریفی در حیطه فرهنگ ما ندارد اما می‌توان گفت که برگرفته از روح عمیق و حس دینی مردم است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز تصریح کرد: موکب‌ها باید سازمان‌دهی شوند و مجوز داشته باشند و از بی‌نظمی و ولنگاری که متأسفانه برخی در این ایام انجام می‌دهند جلوگیری شود.

 

وی افزود: هدف ما این است که آسیب‌های دینی، اجتماعی و فردی در ایام ماه محرم به مردم وارد نشود و بتوان هدفمند کار را انجام داد.
عسکر زاده همچنین گفت: هدف از کنترل موکب‌ها پایین کشیدن و تعطیلی علم و کتل امام حسین (ع) نیست و کسانی که ایجاد جو می‌کنند بدانند که با این حربه نمی‌توانند در سطح شهر بی‌نظمی به وجود آورند.

 

وی عنوان کرد: در بحث شعر و مداحی‌ها نیز آموزش‌های موردنیاز را به مداحان و نوحه‌سرایان داده‌ایم و امیدواریم که در این ایام رعایت همه موارد بشود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان گفت: در بحث نذورات اکیپ‌های بهداشتی و امنیتی نیز سرکشی‌های لازم را در ایام ماه محرم و صفر به مراکز توزیع نذورات انجام خواهند داد.

 

حاضرین در این جلسه دیدگاه‌های خود در رابطه با بحث موکب‌ها، هیئت‌ها و مداحان ابراز داشتند./ یوسف مداحیان

لینک اصلی خبر: 

http://tabanews.ir/?p=12014


فرهنگی تبلیغات اسلامی رامهرمز  


کانال تلگرامی

http://t.me/rumez


وبلاگ

http://ramhormoztablighat.blog.ir


  • مجتبی دوروشی - فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز