اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز:

موکب‌ها در سطح شهر باید ساماندهی شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: موکب‌ها باید در سطح شهر ساماندهی شوند و از موکب‌های بدون مجوز جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تابا؛ از رامهرمز حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکر زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: یکی از بالاترین ارزش‌ها، نشر معارف دین است تا از کج روی‌ها و انحرافات آن را دور بداریم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی با اشاره به برپایی موکب در سطح شهر رامهرمز ادامه داد: ایجاد موکب گرچه تعریفی در حیطه فرهنگ ما ندارد اما می‌توان گفت که برگرفته از روح عمیق و حس دینی مردم است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز تصریح کرد: موکب‌ها باید سازمان‌دهی شوند و مجوز داشته باشند و از بی‌نظمی و ولنگاری که متأسفانه برخی در این ایام انجام می‌دهند جلوگیری شود.

 

وی افزود: هدف ما این است که آسیب‌های دینی، اجتماعی و فردی در ایام ماه محرم به مردم وارد نشود و بتوان هدفمند کار را انجام داد.
عسکر زاده همچنین گفت: هدف از کنترل موکب‌ها پایین کشیدن و تعطیلی علم و کتل امام حسین (ع) نیست و کسانی که ایجاد جو می‌کنند بدانند که با این حربه نمی‌توانند در سطح شهر بی‌نظمی به وجود آورند.

 

وی عنوان کرد: در بحث شعر و مداحی‌ها نیز آموزش‌های موردنیاز را به مداحان و نوحه‌سرایان داده‌ایم و امیدواریم که در این ایام رعایت همه موارد بشود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان گفت: در بحث نذورات اکیپ‌های بهداشتی و امنیتی نیز سرکشی‌های لازم را در ایام ماه محرم و صفر به مراکز توزیع نذورات انجام خواهند داد.

 

حاضرین در این جلسه دیدگاه‌های خود در رابطه با بحث موکب‌ها، هیئت‌ها و مداحان ابراز داشتند./ یوسف مداحیان

لینک اصلی خبر: 

http://tabanews.ir/?p=12014


فرهنگی تبلیغات اسلامی رامهرمز  


کانال تلگرامی

http://t.me/rumez


وبلاگ

http://ramhormoztablighat.blog.ir


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • ۲۳۳ نمایش
  • مجتبی دوروشی - فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی